Podniková strategie je mapa, která vede podnik, tým nebo jednotlivce tam, kde chtějí být. Problém je, že tuto cestu je třeba podniknout v terénu a podmínkách, které se neustále mění.
Jeremy Kourdi nabízí návod, jak na cestě k růstu nejlépe obstát – právě díky vytvoření a zavedení správné podnikové strategie. Na příkladech ukazuje, jaké pasti mohou na manažery a majitele společností číhat a jaká rozhodnutí vedou k jejich úspěšnému překonání.
„Kniha nabízí ucelený vhled do oblasti strategického managementu, rámovaného podnikatelským prostředím USA. Přibližuje moderní metody řízení podniku a objasňuje základní pojmy z oblasti strategického řízení. Vysvětluje tvorbu úspěšné strategie a upozorňuje na možné chyby při její tvorbě vedoucí k nezdaru podnikání. Autor se přitom opírá o reálné případové studie a ilustruje tak důležitost nejen strategického řízení, ale i strategického myšlení.“
Jiří Novotný, docent Ekonomicko-správní fakulty Masarykovy univerzity
Jeremy Kourdi je zkušený spisovatel, kouč a konzultant v oblasti rozvoje podnikání. Je autorem dvou desítek úspěšných knih, během své kariéry pracoval pro velké korporace, vydavatelství a ekonomické školy ve Velké Británii i ve zbytku světa, mezi nimi pro HSBC, The Economist Group, Pearson, PricewaterhouseCoopers, London Business School nebo IMD.