Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, Finance a podnikání

Behaviorální alchymie v B2B, jak využít behaviorální vědu k dosažení marketingových a obchod. cílů

Macháčová Irma, Jirásek Michal, Fusek Petr a Soukup Tomáš

Dostupnost
skladem
Vydavatel
Počet stran
155
Rok vydání
2024
ISBN
978-80-7490-325-0
EAN
9788074903250
Každý den na nás působí mnoho podvědomých zkreslení a zkratek. Ovlivňují naše rozhodování a my jim nedokážeme odolat. V B-inside jsme pro Vás vybrali 10 klíčových behaviorálních efektů, které ovlivňují rozhodování decision makerů na B2B trzích. Ukážeme Vám je, vysvětlíme, jak fungují, a dáme Vám tipy, jak je využít ve Vašem B2B marketingu a obchodě. Kniha o tom, jak díky behaviorální vědě zlepšit marketing a obchod v B2B 138 stran 10 klíčových behaviorálních principů v B2B 10 případových studií z českého B2B prostředí 38 konkrétních tipů na využití principů v praxi Návod na interní behaviorálně marketingový audit
Behaviorální alchymie v B2B, jak využít behaviorální vědu k dosažení marketingových a obchod. cílů

890 Kč


  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu