Mezinárodní marketing - Strategické trendy a příklady z praxe, 4. vydání

Machková Hana

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
200
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2015
Formát
17x24 cm
ISBN
978-80-247-5366-9
EAN
9788024753669
Nové vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol. Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují krátké případové studie.
Mezinárodní marketing - Strategické trendy a příklady z praxe, 4. vydání

Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu