Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, Marketing a reklama

Marketingové řízení památkových objektů

Dostál Petr, Černá Jitka a kolektiv

Dostupnost
skladem
Vydavatel
Počet stran
192
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2014
Formát
21x21 cm
ISBN
978-80-8786-514-9
EAN
9788087865149
Publikace Marketingové řízení památkových objektů je jeden z hlavních výstupů projektu NAKI (národní a kulturní identita), který financuje Ministerstvo kultury České republiky. Autoři publikace mapují specifické ekonomické podmínky společnosti v České republice v sektoru rozvoje kultury. Podstatná část řešení otázek všeobecného fungování historických památek a její ekonomiky se týká marketingového řízení památkových objektů. Tento dílčí cíl výzkumu projektu se týká analyzování a navrhování vhodných marketingových nástrojů pro řízení velice heterogenního a velice početného souboru hradů, zámků, paláců a zahrad, který se nachází na území České republiky. Výsledky výzkumu v této souborné monografi jsou převedeny na návrhy přístupů, rozborů a metod, které jsou využitelné ve více efektivním marketingu památkových objektů.
Marketingové řízení památkových objektů

269 Kč


Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu