Firemní kultura a identita

Urban Jan

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2014
Formát
A5
ISBN
978-80-8797-405-6
EAN
9788087974056
Firemní kultura a identita jsou termín, které jsou nezřídka ze strany vrcholového managementu firem nesprávně interpretovány. Platí přesvědčení, že firemní kulturu lze začít tvořit, budovat a rozvíjet teprve poté, co bude firma na relevantním trhu, na který vstupuje, etablovaná a až bude dosahovat zisk. Předložená publikace jednoho z předních odborníků v oblasti firemního řízení a managementu docenta Jana Urbana věnuje pozornost právě těm klíčovým postupům, které mají za cíl vnitropodnikovou (firemní) kulturu moderními prostředky vědomě kreovat a rozvíjet tak, aby se firemní kultura a identita zaměstnanců a managementu firmy a s firemními cíli staly nikoliv závažím, ale jednou z hybných sil v rozvoji společnosti.
Firemní kultura a identita

Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu