Ženy a management: Kreativita - inovace - etika - kvalitativní management

Dytrt Zdenek a kolektiv

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
174
Místo vydání
Brno
Rok vydání
2014
Formát
16x22 cm
ISBN
978-80-2650-150-3
EAN
9788026501503
Problematická hierarchie hodnot a preferencí jak mezi manažery, tak v celé populaci poškozuje nejen českou ekonomiku. Je otázkou, zda tento „posunutý“ žebříček hodnot nesouvisí i s tím, že v rozhodovacích procesech ve výkonnějších ekonomikách, než je ta naše, je daleko vyváženější zastoupení žen i mužů. Podle mnohých představuje větší účast žen v managementu skutečný přínos a podmínku úspěšnosti v budoucnosti. Společnou ambicí autorů tohoto sborníku je tuto debatu alespoň otevřít.
Ženy a management: Kreativita - inovace - etika - kvalitativní management

Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu