Moderní management v teorii a praxi, 3. vydání

Vodáček Leo, Vodáčková Olga

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
360
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2013
Formát
16x23 cm
ISBN
978-80-7261-232-1
EAN
9788072612321
Nové, 3. rozšířené vydání knihy zkušených autorů a předních domácích odborníků Lea Vodáčka a Oĺgy Vodáčkové Moderní management v teorii a praxi (vydalo ji nakladatelství Management Press, váz., 360 str., doporučená cena 449 Kč) nabízí čtenářům systémový výklad moderního managementu v podmínkách rychlého rozvoje současné společnosti založené na informacích a znalostech. Nyní, v období nepřetržitých kritických změn, management mnohem více než kdykoli dříve hraje klíčovou roli v úsilí organizací o prosperitu a přežití. Nejnovější poznatky z oboru světového managementu jsou nezbytné pro výrobní podniky, ministerstva a úřady státní i veřejné správy, školy a univerzity, nemocnice, banky, pojišťovny, projektové a konzultační firmy, církve, ekologické a charitativní organizace, družstevní organizace i jednotlivce či pracovní týmy. Autoři podávají ucelený a systematický přehled směrů současného managementu. Objasňují, jak se teorie a praxe moderního managementu vyrovnávají se náročnými problémy, jimiž jsou dnešní organizace vystavovány. Východiskem jejich výkladu jsou aktuální pohledy na klasické sekvenční a paralelní manažerské funkce (např. plánování, organizaci, personální práci, kontrolu, rozhodování). Vysvětlují nároky na dnešní manažerskou práci, a to s využitím moderního konceptu kritických faktorů úspěchu organizace (např. tvůrčí vedení, strategie, struktury, procesy, IS/ICT, spolupracovníci). Sladěné uplatnění těchto faktorů umožňuje vyrovnat se jak s výzvami „diktatury“ zákazníků, globalizace a integračních procesů, chaotičností a riziky zlomových změn podnikatelského prostředí, tak i s proměnami v partnerských a konkurenčních vztazích. Součástí knihy je bohatý seznam relevantní literatury a jmenný a věcný rejstřík. Podnikatelům, podnikovým manažerům i vedoucím pracovníkům organizací jiného typu kniha pomůže v rychlé orientaci v manažerské profesi i v jejích základních funkcích. Představuje pro ně zdroj inspirace i doporučení, jak poznatky moderního managementu tvořivě aplikovat ve vlastních podmínkách. Předností publikace je i její logická, přehledná struktura. Ta i obrovský poznatkový náboj ji předurčují k tomu, aby se stala vítanou pomůckou nejen pro samostudium profesionálů, ale i při výuce na vysokých i vyšších školách ekonomického směru a v různých formách manažerské přípravy, včetně programů MBA.
Moderní management v teorii a praxi, 3. vydání

Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu