Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, Management

Moderní pojetí inovací a jejich technologií pro praxi

Čichovský Ludvík

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
200
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2012
Formát
15x21cm
ISBN
978-80-904645-3-7
EAN
9788090464537
Na 194 stranách se dočtete o inovačním a inovativním marketingu a jeho aplikacích v praxi. Dostanete odpověď na otázku, proč jsou v dnešní době inovace nezbytné a jaký zásadní vliv mají na konkurenceschopnost a prosperitu výrobců i poskytovatelů služeb. Kniha je rozdělena do úvodu a 6 odborných kapitol: 1. Inovační potenciál EU-27 v letech 2007 – 2013 2. Inovace a jejich typologie v moderním pojetí tvorby hodnot 3. Uplatnění inovací v automobilovém průmyslu 4. Případová studie inovací produktů f. Danone 5. Psychologie a etika v inovačním procesu 6. Vývoj EU z hlediska konkurenceschopnosti a potenciálu inovací Znalosti si doplní především: 1. Manažeři firem 2. Pracovníci prodejních a marketingových oddělení 3. Pracovníci konstrukčních a vývojových oddělení 4. Pracovníci reklamních, mediálních, PR a komunikačních agentur 5. Studenti marketingových a ekonomických směrů Případně ostatní, pro které je podpora prodeje profesní nutností, nebo jen zajímavým oborem.
Moderní pojetí inovací a jejich technologií pro praxi

Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu