Kultura organizace je cestou ke strategii

Müller David, Bujna Tomáš, Bloudek Jan, Kubátová Sláva

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
268
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2013
Formát
12x20 cm
ISBN
978-80-7261-265-9
EAN
9788072612659
V pořadí již čtvrtá kniha ediční řady Action Learning – praktický management osvědčeného autorského kolektivu TC Business School charakterizuje vliv kultur organizací i prostředí, v němž organizace pracují. Kultura je v této publikaci pojata jako soubor hodnot a norem, které určují, jak se lidé uvnitř organizací nebo na jejich trzích chovají, jaké mají návyky a jaké jsou jejich pohledy na svět kolem sebe, například zda svět považují spíše za místo nebezpečné a pak se spíše svým chováním jeho vlivům brání, nebo zda svět spíše vidí jako paletu příležitostí, s nimiž si lze hrát a vytvářet tak nové hodnotné produkty. Autoři se snaží najít odpověď na otázku, do jaké míry může kultura – jak organizační, tak národní – ovlivnit výsledky manažerského jednání, jak docílit, aby organizace měla stále k dispozici dostatek lidských zdrojů vybavených příslušnými kompetencemi, jak vhodné pracovníky vybírat, řídit jejich výkony a motivovat je.
Kultura organizace je cestou ke strategii

Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu