Publikace je určena pro všechny ředitele podniků, obchodní ředitele, ředitele marketingu, prodeje, zákaznických oddělení, pro všechny řídící pracovníky. Najdou v ní metody, postupy a rady, jak prakticky realizovat tzv. koncepci řízení vztahů s klíčovými zákazníky (KCRM). Mimo jiné nabízí:
- jak definovat potenciální klíčové zákazníky, jak je vybírat a jak k nim proniknout
- jak určovat priority v závažných prodejních snahách a smluvních nabídkách
- jak vytvořit strukturu organizace zaměřené na zákazníka
- jak vytvořit plán strategického prodeje a rozvoje klíčových zákazníků
- jak organizovat informační systémy týkající se klíčových zákazníků
- jak analyzovat ziskovost klíčových zákazníků
- jak efektivně jednat s profesionálními kupujícími (nákupčími)
- cvičení zaměřená na sebehodnocení, která pomohou identifikovat a ujasnit jednotlivé oblasti koncepce KCRM v konkrétním prostředí vašeho podniku