Kdyby byl Apple továrnou na čokoládu Willyho Wonky, mohli byste knihu Adama Lashinského brát jako onen pověstný zlatý kupon, který vám umožní vstoupit do bájemi opředeného světa nejobdivovanější společnosti současnosti. Kniha nabízí nové, nevšední informace o tom, jak Apple využívá tajnůstkářství, posedlosti detailem a výstřední manažerské struktury k tomu, aby si zachoval kreativitu mladé společnosti, přestože na tržbách vydělává přes sto miliard dolarů ročně a má více než padesát tisíc zaměstnanců.
Adam Lashinsky ve své knize zachycuje to, čemu nový generální ředitel Applu Tim Cook říká „naše kouzlo“. I to, jak touto magií drtí klasické manažerské poučky na prach. Zabývá se všemi prvky unikátního přístupu Applu k designu, budování značky či konkurenci a analyzuje, jakým směrem se Apple vydá v klíčových oblastech výroby i firemní kultury po smrti Steva Jobse.
Kniha Do nitra společnosti Apple zapůsobí nejen na oddané fanoušky výrobků s jablkem ve znaku, ale také na všechny, kteří doufají, že by alespoň část této magie mohli přenést do vlastní společnosti nebo kreativního podnikání.