Základy marketingu

Karlíček Miroslav

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
256
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2013
Formát
17x24 cm
ISBN
978-80-247-4208-3
EAN
9788024742083
Na českém trhu jde o vůbec první knihu základů marketingu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Hlavní autor, který je vedoucím katedry marketingu na VŠE v Praze, předkládá základní principy marketingu srozumitelně a čtivě. Dokládá je přitom velkým množstvím praktických příkladů. Kniha není určena pouze studentům ekonomických oborů, ale inspiraci v ní najdou rovněž manažeři, podnikatelé a všichni ostatní, kteří chtějí pochopit, jak marketing funguje a jak jim může pomoci v dosažení jejich cílů.
Základy marketingu

Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu