Dějiny moderního podnikání

Geršlová Jana

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
224
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2012
Formát
A5
ISBN
978-80-7431-080-5
EAN
9788074310805
Velmi inspirativní kniha, která nejen že přináší přehled dějin moderního podnikání, ale je i podnětem k přemýšlení o podnikání současném. Teoretická pojednání jsou doplněna o konkrétní příběhy významných světových firem (Adidas, Coca Cola, Davidoff, Dr. Oetker, Ford, Heinz, IBM, Jaguar, Levi Strauss, Maggi, Nestlé, Shell, Swarovski aj.), což umožňuje ověření teoretických postulátů v praxi. Jednotlivé kapitoly (Malé a střední podnikání versus velkopodnikání; Úloha rodinných podniků v historii a posun jejich rolí; Globalizace podnikání ve 20. století; Technický pokrok a inovace v dějinách podnikání; Vývoj marketingu, úloha značky a reklamy; Podnikatelská kultura a etika atd.) přinášejí významný informační potenciál nejen pro vědeckou sféru, ale především pro současné podnikatelské prostředí.
Dějiny moderního podnikání

Ostatní s tímto titulem kupují:

Prognostika

Prognostika

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu