Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, Management

Management cestovních kanceláří a agentur

Palatková Monika, Mráčková Eva, Kittner Milan, Kašťák Ondřej

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
224
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2012
Formát
17x24 cm
ISBN
978-80-247-3751-5
EAN
9788024737515
Na trhu ojedinělá publikace se soustředí na tři klíčové oblasti spojené s management cestovních kanceláří a agentur. Je určena jak studentům turismu, tak pracovníkům CK a agentur. První část knihy se věnuje legislativní úpravě činnosti cestovních kanceláří a agentur, a to i v návaznosti na legislativu evropskou, zejména ochranu spotřebitele. Druhá část je zaměřena na marketingové aktivity cestovní kanceláře a agentury a sestavení základního podnikatelského plánu pro jejich činnost s důrazem na marketing a finanční analýzu. Třetí část je orientována na řízení kvality v návaznosti na principy udržitelnosti. V dalších částech knihy jsou shrnuty základy mezinárodních operací v činnosti cestovních kanceláří a agentur, základy směnárenských a průvodcovských služeb a pasové a vízové techniky z hlediska cestovní kanceláře či agentury. Závěr patří pohledu na trh cestovních kanceláří a agentur v ČR i stručnému pohledu na trh evropský. Publikace je doplněna příklady a případovými studiemi.
Management cestovních kanceláří a agentur

Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu