Zákaznická strategie při správě společnosti

Lehtinen R. Jarmo

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
95
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2012
Formát
A5
ISBN
978-80-7431-092-4
EAN
9788074310942
Publikace přináší bohaté zkušenosti autora, působícího nejen ve Finsku, ale i v Číně, USA a Malajsii. Její hlavní myšlenkou je potřeba orientovat práci představenstev ke strategii získávání zákazníků a práci s nimi ve společnostech, neboť veškeré prostředky společnosti pocházejí v konečné fázi od zákazníka. Velmi cenné jsou četné příklady a případové studie, které přibližují dobré a špatné zkušenosti v práci představenstev. Překlad Josef Bajer, předmluvu napsal prof. Ing. Jaromír Veber, CSc.
Zákaznická strategie při správě společnosti

Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu