Teorie a metody politického marketingu

Otto Eibl, Roman Chytilek, Anna Matušková a kol.

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
344
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2012
Formát
A5
ISBN
978-80-7325-281-6
EAN
9788073252816
První ucelená publikace poskytující vyčerpávající přehled o nejrelevantnějších konceptech politického marketingu. Čtenář se ve třech tematických blocích seznamuje s teoretickými a metodologickými základy disciplíny, s praktickými aspekty přítomnosti marketingu v politice a s problematikou politické komunikace. Publikace na konkrétních příkladech z reálného prostředí politických kampaní (mj. z prostředí České republiky) ukazuje, že „praktický" politický marketing a jeho akademická reflexe nejsou na sobě nezávislé disciplíny, ale že existují v symbiotickém vztahu. Své si tedy v knize najdou jak studenti politického marketingu, tak odborníci, kteří jsou s praktickou stránkou disciplíny v každodenním kontaktu.
Teorie a metody politického marketingu

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu