Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA

Podniková ekonomika

Vochozka Marek, Mulač Petr a kolektiv

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
576
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2012
Formát
17x24 cm
ISBN
978-80-247-4372-1
EAN
9788024743721
Autoři v knize popisujíi celou základní problematiku podnikové ekonomiky. Kniha obsahuje i podnikové funkce z oblasti organizace a řízení podniku, které jsou nezbytným předpokladem naplňování funkcí ekonomické povahy. Kniha je členěna do třinácti základních kapitol, přičemž každá kapitola obsahuje teoretický základ, vlastní výklad problematiky a použitou literaturu. Úvod je věnován vztahu mikroekonomie a podnikové ekonomiky, popsány jsou faktory podnikového prostředí, specifikovány funkce a formy hospodaření podniku, jeho hodnota a životní cyklus, popsány jsou metody a formy organizace a řízení podnikových procesů, principy a postupy podnikového marketingu, definovány jsou současné metody v oblasti řízení lidských zdrojů, obsah a zajištění interního auditu, vymezeny jsou principy podnikání malých a středních podniků. Závěr knihy je věnován problematice vstupu podniků na zahraniční trhy.
Podniková ekonomika

Ostatní s tímto titulem kupují:

Marketing

Marketing

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu