Jistě není třeba připomínat, že v dnešní době není těžké něco vyrobit, ale prodat – a k tomu je nutné znát své zákazníky. Rozpoznat jejich přání, potřeby i očekávání není tak těžké, jak by se mohlo zdát na první pohled. Zapomeňte ale na to, že marketingový průzkum je pouhé vymýšlení otázek a nahodilé rozdávání dotazníků.
Autor této knihy vás provede jednotlivými kroky, kterým je při poznávání vašich zákazníků třeba věnovat pozornost. Mimo jiné vám poradí:
•jak definovat marketingový problém a výzkumný cíl,
•kdy využít techniku dotazování, pozorování a kdy experiment, a jak tyto techniky zvládnout,
•jak zpracovat zjištěné informace.
Kniha je určena všem, kteří se chtějí stát poučenými zadavateli, případně dokonce realizátory marketingového průzkumu. Uvnitř naleznete:
•rady pro začátečníky,
•příklady konkrétních praktických problémů,
•otázky k zamyšlení,
•praktickou ukázku jednoduchého průzkumu.