Publikace je určena:
•pro obchodníky, které naučí, jak jednat s klientem nebo partnerem, aby dosáhli bezpečně svého cíle
•pro všechny, kteří řídí větší počet lidí, anebo s ním spolupracují a potřebují přesvědčit různé lidské charaktery
V podrobném průvodci se dozvíte:
•proč je znalost různých lidských povah důležitá a kdy nám pomůže
•jaké jsou základní čtyři osobnostní typy inspirované Thimothym Learym
•čím se vyznačuje Nedůvěřila, Mocislav Urputný, Jájaja Sebestředná i ostatní
•že existují rysy příznačné pro introverta a pro extroverta
•za jakých okolností využít tzv. pozitivní manažerské techniky
•ze kterých stylů jednání si můžete v různých situacích vybrat
•proč je důležité znát a správně odhadnout role lidí v týmu
•jak by mělo vypadat hodnocení pracovníků
•nakolik ovlivňují emoce lidskou povahu
•čím jsou charakterizovány osoby z hlediska asertivity
•které konflikty vznikají nejčastěji, kdy a jak je řešit
•jaké styly vedení známe, jaké rysy jsou pro ně typické
•jak nenásilně ovlivňovat a přesvědčovat
•se kterými pojmy souvisejícími s problematikou osobností se setkáme nejčastěji
V každé kapitole naleznete mnoho příkladů ze života, za nimi řešení, jak s daným charakterem jednat. Objevíte i testy, jejichž prostřednictvím zjistíte, jak jste na tom vy.
Přiložené DVD obsahuje video i fotografické ukázky různého chování. Projde s vámi jednotlivé charaktery i typické situace tak, abyste se v nich naučili bezpečně orientovat. Rychle rozpoznat, o jakou povahu se jedná, a obratem zvolit vhodnou vyjednávací taktiku. Dokážete tak svůj protějšek úspěšně přesvědčit!