Hledáte odpovědi na otázky, jak založit vlastní e-shop, jak ho dokonale propagovat, provozovat a využívat ke svému podnikání? Využijte cenné zkušenosti, rady a tipy úspěšných obchodníků – autorů této publikace.
V tomto mistrovsky sestaveném praktickém průvodci se dozvíte, jaké možnosti technického řešení můžete pro svůj budoucí e-shop použít, porozumíte „slovníku“ marketingových agentur, poznáte, jak mohou zákazníci za své zboží platit či co obnáší provoz kamenné prodejny. Autoři nezapomněli ani na právní stránku podnikání, povinnosti v případě reklamačního řízení či obchodní podmínky. V závěru knihy pak najdete odkazy na další zdroje informací a slovníček pojmů.
Mezi další konkrétní témata knihy patří:
– Výběr zboží a tvorba cen
– Dovoz zboží z EU i ostatních zemí
– Volba vhodného jména domény
– Tvorba obsahu webu – copywriting
– Uživatelské testování
– Zajištění návštěvnosti obchodu
– Zlepšení pozice e-shopu ve vyhledávačích – SEO
– Využití PPC reklamy a sociálních sítí
– Logistika a balení výrobků