Jak přivolat déšť. Ovlivnit, přesvědčit a prodat v jakékoli situaci

Mike Schultz, John E. Doerr

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
280
Místo vydání
Brno
Rok vydání
2012
Formát
167x225 mm
ISBN
978-80-2650-021-6
EAN
9788026500216
Nedaří se vám přesvědčit klienty o jedinečnosti vaší nabídky? Nedotahujete prodeje do konce? Nepomáhají vám neustále omílané fráze ze všech těch knih o podeji? Neumíte zkrátka přivolat déšť (nebo alespoň deštík)? Kniha Jak přivolat déšť není jen pouhou další sbírkou málo užitečných rad a tipů, které vám k obchodním úspěchům nepomohou. Na rozdíl od takových příruček, plných tlachání a abstraktních a prázdných pojmů, přichází autoři se skutečně novým přístupem, s praktickými, podnětnými a užitečnými opatřeními a metodami, které vás připraví na úspěch a dovedou vás k němu. Kniha je plná každodenních řešení a přesvědčivých příběhů, díky kterým se naučíte, jak: •budovat vztah s klientem a získat jeho a důvěru, •objevit 7 klíčů k vedení úspěšného obchodního rozhovoru, •nalézat řešení a dotáhnout obchod do vítězného konce, •urychlit prodejní cyklus. „Kniha Jak přivolat déšť autorů Mikea Schultze a Johna E. Doerra přináší svěží informace o prodejním procesu. Čtenář v knize najde informace známé, ale podané novým způsobem, ale také množství informací nových, někdy dokonce překvapivých, které jsou podány profesionálně, přesně a konkrétně. Velkou spoustu informací autoři podpořili odkazy na výzkumy a studie. Přitom nejde o žádné suchopárné čtení, naopak! Z knihy srší energie, akce a přiměřená dávka humoru. Začínající i ostřílený obchodník si zde najde svoje. Jde o účinný nástroj jak se stát mistrem oboru a přivolat skutečný déšť hojnosti.“ —Vojtěch Černý (psycholog a lektor, autor knih Prodejní techniky, Jak na různé typy lidí a Rétorika) Mike Schultz zastává funkci spoluprezidenta společnosti RAIN Group a je celosvětově uznávaným poradcem a expertem na prodejní školení a zlepšení výkonnosti. Pracoval s mnoha významnými společnostmi, je autorem stovky článků, případových studií a jiných publikací, které se zabývají oblastí prodeje a marketingu. John Doerr jako spoluprezident společnosti RAIN Group čerpá z dlouholeté kariéry zahrnující funkce ve vyšším výkonném managamentu, prodeji, marketingu a vývoji produktů a služeb. John vyškolil tisíce profesionálů, kterým pomohl stát se výkonnějšími prodejci; o prodeji a marketingu přednáší jak přímo klientům, tak na konferencích po celém světě a také na vysokých školách.
Jak přivolat déšť. Ovlivnit, přesvědčit a prodat v jakékoli situaci

Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu