Společenská odpovědnost firem

Kunz Vilém

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
208
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2012
Formát
17x24 cm
ISBN
978-80-247-3983-0
EAN
9788024739830
Publikace poskytuje ucelený obraz o základních principech, oblastech, nástrojích či přístupech k problematice společenské odpovědnosti firem (CSR). Teoretická východiska jsou v knize doplněna i o výsledky řady výzkumů realizovaných k problematice CSR v České republice i ve světě. Kniha přináší také návod jakým způsobem implementovat CSR do organizace, stejně jako se snaží poukázat na hlavní možné výhody, které může CSR přinášet. Čtenáři mohou v knize najít i případové studie přibližující konkrétní přístupy vybraných organizací k CSR. Každá z nich nejen, že komplexně popisuje CSR politiku těchto organizací, ale také následně detailně představuje vybranou CSR aktivitu, která může být inspirativní pro další představitele podnikatelského sektoru. Kniha je určena nejen manažerům a podnikatelům, kteří chtějí implementovat CSR do firemních strategií nebo jiným způsobem rozšířit své aktivity v této oblasti, ale například i studentům vysokých škol s ekonomickým zaměř ením.
Společenská odpovědnost firem

Ostatní s tímto titulem kupují:

Prognostika

Prognostika

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu