Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, Finance a podnikání

Public relations jako ovlivňování mínění, 3. vydání

Ftorek Jozef

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
224
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2012
Formát
17x24 cm
ISBN
978-80-247-3926-7
EAN
9788024739267
Nové, rozšířené a aktualizované vydání ojedinělé příručky je určeno všem zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a public relations (PR), zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům PR a marketingu, novinářům, politikům a dalším osobám, které musejí efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami, a to zejména prostřednictvím masmédií. Publikace nemá svou šíří zpracování tématu a komplexním pohledem na problematiku na českém trhu konkurenci. Třetí vydání je doplněno o nové kapitoly - PR, reklama a marketing, PR a ideologie nebo PR a etika. Napříč celou knihou jsou pak doplněny nové příklady, prohloubena argumentace a rozšířen kontext. Kniha podává kritický pohled na některé tradiční mýty provázející praktické použití zavedených, zejména agenturních technik PR, uvádí hlavní nástroje a techniky sdělení informace v PR, funkce a role médií ve společnosti, zásady krizové komunikace v prostředí masmédií, radí, jak vést účinně rozhovor č i prezentaci, definuje aktivní a reaktivní PR, uvádí aktuální trendy v PR, místo propagandy v demokratické společnosti či se zabývá tím, jakou roli hraje PR ve službách informační války.
Public relations jako ovlivňování mínění, 3. vydání

Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu