Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, Finance a podnikání

Kvalita ve službách cestovního ruchu

Indrová Jarmila; Houška Petr; Petrů Zdenka

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
170
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2011
ISBN
978-80-245-1766-7
EAN
9788024517667
Kvalita je v současné době jedním z důležitých faktorů úspěchu podniků cestovního ruchu na trhu. Předložená publikace vymezuje kvalitu služeb v cestovním ruchu, definuje faktory, které ji ovlivňují a na základě analýzy této problematiky informuje čtenáře o hodnocení kvality v zemích EU a kritériích, která se postupně formulují do standardů. Zdůvodnění standardů služeb cestovního ruchu a lepší pochopení nutnosti jejich dodržování napomáhá charakteristika vývoje kvalitativních standardů v oblasti služeb cestovního ruchu ve světě a v České republice. Vlastním návodem jak kvalitu zlepšovat je seznámení s dosavadními normami kvality, činností mezinárodních orgánů v oblasti normalizace i činnosti profesních svazů a organizací v České republice. Čtenář získá řadu informací o požadované kvalitě služeb, které lze vhodně použít při výběru produktu různých podniků cestovního ruchu.
Kvalita ve službách cestovního ruchu

Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu