Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, Učebnice a skripta

Řízení kvality služeb prostřednictvím nástrojů marketingu

Juříková Martina

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
42
Rok vydání
2011
ISBN
978-80-7454-052-3
EAN
9788074540523
S rostoucím sektorem služeb sílí konkurenční prostředí a vyvstává tak potřeba efektivního řízení kvality služeb včetně důsledného marketing managementu v terciární sféře. Hlavním cílem této práce je na základě analýz ověřit, zda lze řídit kvalitu služeb a přitom dosáhnout ekonomického i komunikačního efektu (tzn. nejen zisku, ale i známosti značky produktu či poskytovatele, příp. loajality k ní) nastavením a efektivním využitím nástrojů marketingu, a to na základě výstupů marketingového výzkumu.
Řízení kvality služeb prostřednictvím nástrojů marketingu

Ostatní s tímto titulem kupují:

Makroekonómia

Makroekonómia

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu