Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, Management

Marketingový management destinací

Palatková Monika

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
208
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2011
Formát
17x24 cm
ISBN
978-80-247-3749-2
EAN
9788024737492
Publikace uznávané autorky je určena jak studentům vysokých a středních škol zaměřených na turismus, tak institucím zabývajícím se rozvojem turismu v destinaci na národní, regionální a lokální úrovni a firmám působícím v destinacích. První část je zaměřena na marketingovou strategii destinace, zejména na marketingový mix. Druhá část knihy se zabývá systémem řízení destinace z hlediska vytváření institucionální struktury destinace a organizace marketingového řízení destinace i možností financování systému řízení destinace. Autorka předkládá i možnosti partnerství zejména mezi veřejným a soukromým. Třetí blok se věnuje řízení kvality v destinaci, tvorbě a udržování informačních systémů destinace či řízení udržitelného turismu v destinaci. V závěru se seznámíte s možnými nástroji hodnocení, měření a kontroly úspěšnosti marketingového řízení destinace. Součástí knihy je stručný přehled v aktuálních aktivit EU v marketingovém řízení destinací.
Marketingový management destinací

Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu