Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, Marketing a reklama

Mediální komunikace pro management

Bednář Vojtěch

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
160
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2011
Formát
14x21 cm
ISBN
978-80-247-3629-7
EAN
9788024736297
Cílem této knihy je seznámit vás s vlastnostmi masových médií, s postupy a cíli novinářů a s jejich pracovními nástroji, připravit vás na komunikaci s nimi. Vysvětluje základní vztahy a procesy fungování médií, odpovídá na otázky, kde novináři získávají informace, jak je zpracovávají, kdo určuje, o čem se bude psát, apod. Radí, co dělat, když chcete oslovit novináře, jak se na komunikaci s nimi připravit, jak odpovídat na otázky, jak prezentovat své informace. Věnuje se i krizové komunikaci - pomůže v situacích, kdy vás média prezentují ve špatném světle, osvětlí postupy, když vás média ignorují. Díky ní se budete umět bránit chybám, odrážet útoky a být partnery novinářů tak, aby oni byli efektivními partnery vás.
Mediální komunikace pro management

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu