Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, Marketing a reklama

Propagace

Kaplová Františka, Turek Josef

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
ISBN
80-7182-201-9
EAN
9788071822011
Kniha je určena pro střední odborná učiliště obor aranžér. Je rozdělena do několika hlavních celků: vývoj propagace, propagační prostředky, tvorba propagačních prostředků, reklama, její funkce a cíle, propagační akce, obalová technika v propagaci, značka, ochranná známka a logo, marketing a jeho vztah k propagaci. V textu jsou uvedeny i příklady z praxe, u vybraných témat jsou zadané úkoly. Text je pro svoji jednoduchost určen především pro žáky. Učitelům odborných předmětů by měl usnadnit přípravu na vyučování. Obsah byl konzultován s učiteli vyučujícími daný předmět a schválen Společností aranžérů České republiky.
Propagace

Ostatní s tímto titulem kupují:

Copywriting

Copywriting

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu