Internetový marketing

Janouch Viktor

Dostupnost
skladem
Vydavatel
Počet stran
304
Místo vydání
Brno
Rok vydání
2010
Formát
B5
ISBN
978-80-251-2795-7
EAN
9788025127957
Marketing na Internetu vyžaduje připravené lidi! Marketérům už nestačí pouze znalosti marketingu. Musejí mít povědomí o technických aspektech, aby věděli, jak nejlépe tento marketing provádět. Zkušený lektor a vyučující vám vysvětlí všechny technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat. Kniha je tak vhodná nejenom pro všechny tvůrce, správce a majitele webových stránek, ale také pro marketingové manažery, konzultanty a asistenty.
Internetový marketing

389 Kč


Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu