Mediální právo, 2.vydání

Rozehnal Aleš

Dostupnost
skladem
Vydavatel
Počet stran
304
Místo vydání
Plzeň
Rok vydání
2007
Formát
A5
ISBN
978-80-7380-033-8
EAN
9788073800338
Publikace je zaměřena na výklad základních právních předpisů upravujících oblast mediálního práva, zejména na vztah mezi veřejnoprávní a soukromoprávní regulací mediálního trhu a svobodou projevu. Nabízí základní přehled různých oblastí mediálního práva (periodika, elektronická média, regulace reklamy, průnik osobnostních práv, autorského práva a mediálního práva), jakož i pochopení funkcí právních předpisů a principů, které jsou relevantní pro tento interdisciplinární obor. Zabývá se právními předpisy, které ovlivňují obsah jednotlivých médií, pojednává o předpisech Evropské unie upravujících tuto oblast a uvádí příklady právní úpravy v jednotlivých zemích Evropské unie. Druhé vydání této publikace odráží změnu zákona o rozhlasovém a televizním vysílání, která je vyvolána novou právní úpravou ES spočívající v oddělení služby přenosu od služby poskytující obsah, a digitalizací rozhlasového a televizního vysílání.
Mediální právo, 2.vydání

99 Kč


Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu