Management a marketing sportu

Čáslavová Eva

Dostupnost
skladem
Vydavatel
Počet stran
225
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2009
ISBN
978-80-7376-150-9
EAN
9788073761509
Autorka v knize reaguje na moderní trendy v řízení sportovních organizací, které směřují k jejich efektivní práci. Zabývá se celou řadou podnětů pro praktické vedení organizací ziskového i neziskového charakteru v oblasti plánování jejich aktivit, organizování a řízení sportovních akcí. Seznamuje čtenáře s přípravou sponzorských aktivit, s možnostmi prodeje sportovní reklamy, nabízí náměty pro podnikání v tělovýchovných a sportovních službách, radí, jak připravit marketingové plány. Dále nastiňuje, jak se chová trh v oblasti sportu, jaká má specifika, předkládá vhodné taktiky a strategie, jak prodávat sportovní produkty, a upozorňuje na rizika, která lze na trhu sportu nalézt.
Management a marketing sportu

269 Kč


Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu