Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, Management

Management (Základy, moderní manaž. přístupy...), 2. vydání

Veber Jaromír

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
736
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2009
Formát
B5
ISBN
978-80-7261-200-0
EAN
9788072612000
Inovované a aktualizované vydání klíčové domácí monografie na téma managementu představuje jak základní a tradiční, tak i aktuální a nová témata, s nimiž se vyrovnává jak teorie, tak i praxe moderního managementu. Kniha se uplatňuje nejen jako základní studijní materiál v mnoha kursech managementu na vysokých školách manažerského a ekonomického směru, ale i v dalších programech manažerského vzdělávání. Současně je zpracována i vzhledem k potřebám pracovníků praxe a jejich dalšího kvalifikačního rozvoje (podnikových manažerů, manažerů neziskových organizací, vedoucích pracovníků veřejné a státní správy aj.).
Management (Základy, moderní manaž. přístupy...), 2. vydání

Ostatní s tímto titulem kupují:

Management

Management

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu