Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, Management

Retail management

Cimler Petr

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
312
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2007
Formát
B5
ISBN
978-80-7261-167-6
EAN
9788072611676
Nová vysokoškolská učebnice zprostředkovává čtenáři základní teoretické koncepty a nástroje řízení maloobchodní firmy. Soustřeďuje se hlavně na procesy, které jsou pro maloobchodní podnikání rozhodující - na lokalizaci maloobchodních jednotek, tvorbu sortimentu, řízení pohybu zboží, prodej mimo síť "kamenných obchodů", ale také na organizaci podnikových procesů a řízení pracovníků. Pozornost je rovněž věnována ochraně spotřebitele a vývoji maloobchodního podnikání v ČR i ve světě. Publikace je vhodná jak pro studenty škol ekonomického zaměření, tak i pro pracovníky z praxe, kteří si chtějí obohatit své zkušenosti o nové poznatky z tohoto prudce se rozvíjejícího oboru. Vyšlo s přispěním Svazu českých a moravských spotřebních družstev a společnosti Amway Česká republika, s. r. o.
Retail management

Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu