Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, Marketing a reklama

Marketingová komunikace: to nejlepší z nových trendů

Frey Petr

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
204
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2008
Formát
A5
ISBN
978-80-7261-160-7
EAN
9788072611607
Další vydání knihy představuje to nejlepší z nových trendů v marketingové komunikaci a jejich využití na trhu. Autor ukazuje praktické aplikace efektivních kombinací nových metod s těmi tradičními, sleduje možnosti guerillového, digitálního či virového marketingu, event marketingu, direct marketingu i product placementu a nově se zabývá i komunikací v retailových řetězcích. Druhé vydání knihy přináší - slovem i obrazem v podobě 16stránkové barevné přílohy - ty nejlepší příklady z jednotlivých komunikačních oborů, včetně kampaní, které byly oceněny v mezinárodních soutěžích.
Marketingová komunikace: to nejlepší z nových trendů

Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu