Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, Marketing a reklama

Marketingová komunikace. Nové trendy a jejich využití

Frey Petr

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
120
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2005
Formát
A5
ISBN
80-7261-129-1
EAN
9788072611294
Kniha uznávaného marketingového praktika určená pracovníkům marketingových oddělení, reklamních agentur a profesionálům v oblasti komunikace mapuje nové trendy v dynamicky se měnící oblasti marketingové komunikace. Na řadě příkladů úspěšných speciálních domácích i zahraničních projektů autor ukazuje možnosti využití efektivních kombinací nových metod s těmi tradičními. Podrobněji se věnuje specializovaným komunikačním oborům (např. guerillový, digitální či virový marketing, event marketing, direct marketing v elektronických médiích, product placement aj.), vývoji marketingové komunikace jako odvětví, modelům spolupráce s agenturami, vyhlašování tendrů a dalším praktickým tématům a řešením souvisejícím s mediální scénou, s vývojem cílových skupin a se sbližováním kanálů komunikace a jednotlivých komunikačních disciplín. Fotopříloha knihy pak přináší ukázky použití jednotlivých komunikačních metod.
Marketingová komunikace. Nové trendy a jejich využití

Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu