Publikace je určena:
* těm, kteří s marketingem začínají, ať jde o budoucí marketing manažery nebo i zaměstnance malé firmy, kde jeden člověk zabezpečuje více činností, tedy i marketing
* studentům podnikatelských, obchodních a ekonomických fakult, jimž nabídne veškeré základy marketingu >/ul>
Dozvíte se:
o jaké existují základní marketingové definice
o co rozumíme marketingovým řízením a proč je v praxi důležité
o jaká marketingová strategie je kdy vhodná
o jak připravit životaschopný marketingový plán
o co spadá pod marketingové makro a co pod mikroprostředí
o jak provést analýzu portfolia
o co vše dokážeme vyčíst z chování zákazníků
o nakolik je důležitá segmentace trhu a jak ji využít
o proč a kdy je třeba provádět marketingový výzkum
o jak pracovat s tzv. marketingovými prvky – produktem, cenou, distribucí i propagací
o že vstup na zahraniční trh nemusí být ani tolik náročný, že záleží na formě a načasování