Počítač v kanceláři je nutností a s tím ruku v ruce stoupají i nároky na uživatele, který s počítačem v kanceláři pracuje. Ať už pracujete v malé kanceláři, nebo ve velké firmě, každý den musíte nutně zvládnout běžné i méně běžné kancelářské činnosti, které jsou nezbytné pro úspěšný chod společnosti nebo firmy.
Kniha shrnuje všechny každodenně provozované činnosti do podrobného průvodce, s nímž se krok za krokem naučíte využít počítač v kanceláři tak, abyste splnili všechny nároky, které na vás tato práce klade.
S knihou se mimo jiné naučíte:
Jak efektivně pracovat se soubory, složkami, jak je sdílet ve firemní síti
Jak využít Internet v kancelářské praxi a vyhledávat užitečné informace, například z portálů státní a obecní správy
Jak pracovat s elektronickou poštou, správně si organizovat čas a úkoly, nebo vytvářet kontakty v Outlooku
Jak využít šablony nebo grafiku k vytvoření firemních dokumentů, tisknout je ve Wordu a dále prezentovat
Jak vytvářet firemní grafy, tabulky, komerční formuláře, používat vzorce k výpočtům, slučovat data a sdílet sešity v Excelu
Jak vytvořit, upravit a promítat celé prezentace v Powerpointu
Jak exportovat, vytvářet a dále upravovat dokumenty PDF
Jak propojit dokumenty z různých aplikací Office
Jak využít možností týmové spolupráce
Postupy v knize jsou doplněny množstvím obrázků, které ukazují jednotlivé kroky i výsledky činnosti. Zkušený autor se s vámi podělí o cenné zkušenosti z praxe, takže se vyhnete případným problémům a vše zvládnete rychleji a efektivněji. Součástí výkladu jsou též náměty k ochraně zdraví při práci s počítačem.