Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, Marketing a reklama

Guerillový marketing

Patalas Thomas

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
192
Místo vydání
Grada
Rok vydání
2009
Formát
B5
ISBN
978-80-247-2484-3
EAN
9788024724843
Zodpovídáte za marketing a chcete s malým rozpočtem dosáhnout velkého úspěchu? Hledáte alternativy ke klasické reklamě? Získejte zájem své cílové skupiny prostřednictvím kampaní, které vzbudí pozornost! V současné době, kdy jsou lidé fádností tuctových reklam často otráveni, otevírá guerillový marketing šance firmám všech velikostí. Máte možnost zvolit nové a originální cesty, kterými získáte pozornost zákazníků a zároveň ušetříte svůj rozpočet. Tato čtivá kniha na mnoha příkladech z praxe vysvětluje všechny možnosti guerillového marketingu, od komunikační politiky přes analýzu cílové skupiny, rozvoj strategií guerillového marketingu, zapojení a trvalého získání zákazníků, využití internetu až po práci s médii. Ve světě je guerillový marketing tématem číslo jedna, u nás se začíná teprve pomalu prosazovat. Využijte situace a získejte konkurenční náskok! Dozvíte se: - jak guerillový marketing rozvinout a realizovat - jak plánovat guerillovou strategii - jak najít ten správný a originální nápad - co musíte vědět o svých zákaznících a jaké výhody jim nabídnout - jak do své guerillové kampaně zapojit média a internet
Guerillový marketing

Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu