Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, JINDE NEKOUPÍTE

Psychologie reklamy, 3. vydání

Vysekalová Jitka

Dostupnost
skladem
Vydavatel
Počet stran
288
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2007
Formát
A5
ISBN
978-80-247-2196-5
EAN
9788024721965
Třetí vydání plnobarevné publikace s mnoha obrázky přináší nejnovější informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Manažeři, specialisté a studenti marketingu se dozví o nových směrech marketingové komunikace, o účinnosti reklamy v denících, časopisech, rozhlase, televizi a na internetu. Získáte aktuální výsledky testování reklamy, nové údaje z výzkumu postoje české veřejnosti ke značkovému zboží, informace o působení barev, příklady používaných psychologických metod a technik. Publikace vám též odpoví na otázky typu, jakou reklamu váš zákazník preferuje, co se mu líbí a co odmítá, jak na něho působí obraz či zvuk, jak vytvořit účinnou reklamu a jak zjistit účinnost reklamy. Kniha nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci.
Psychologie reklamy, 3. vydání

445 Kč


Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu