Manažeři, podnikatelé a studenti zvládnou díky této publikaci teorii destinačního marketingu a získají znalosti o jeho praktickém využití.
Regionálním institucím kniha pomůže orientovat se v tom, co je zapotřebí k úspěšnému prodeji turistické destinace, poskytne návod, jak sestavit, realizovat a kontrolovat marketingový plán destinace.
Komerční subjekty získají představu o začlenění do systému destinace, o možnostech prodeje svého produktu jako součásti produktu destinace i o proniknutí na trh turismu v rámci destinace díky užší spolupráci veřejného a privátního sektoru.
Ve výsledku by se měl přínos publikace projevit ve snazším přístupu na trh cestovního ruchu, znamenajícím více domácích i zahraničních turistů a příjmů pro destinaci.
Z obsahu:
Pojetí destinace a vývoj destinačních strategií
Marketingový management - nový způsob prodeje destinace
Marketing destinace cestovního ruchu
Marketingová strategie destinace Česká republika
Tvorba marketingového mixu destinace Česká republika