Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, Marketing a reklama

Marketingová strategie destinace cestovního ruchu

Palatková Monika

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
224
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2006
Formát
A5
ISBN
80-247-1014-5
EAN
9788024710143
Manažeři, podnikatelé a studenti zvládnou díky této publikaci teorii destinačního marketingu a získají znalosti o jeho praktickém využití. Regionálním institucím kniha pomůže orientovat se v tom, co je zapotřebí k úspěšnému prodeji turistické destinace, poskytne návod, jak sestavit, realizovat a kontrolovat marketingový plán destinace. Komerční subjekty získají představu o začlenění do systému destinace, o možnostech prodeje svého produktu jako součásti produktu destinace i o proniknutí na trh turismu v rámci destinace díky užší spolupráci veřejného a privátního sektoru. Ve výsledku by se měl přínos publikace projevit ve snazším přístupu na trh cestovního ruchu, znamenajícím více domácích i zahraničních turistů a příjmů pro destinaci. Z obsahu: Pojetí destinace a vývoj destinačních strategií Marketingový management - nový způsob prodeje destinace Marketing destinace cestovního ruchu Marketingová strategie destinace Česká republika Tvorba marketingového mixu destinace Česká republika
Marketingová strategie destinace cestovního ruchu

Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu