Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA

Péče o zákazníky

Spáčil Aleš

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
116
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2002
Formát
A5
ISBN
80-247-0514-1
EAN
9788024705149
Jak se zákazníci chovají? Jak zjistit, co si myslí? Jak vybírat zaměstnance, kteří s nimi jednají? Jak řešit stížnosti a spory? Jak nákladné jsou odchody zákazníků? Autor s dlouholetými zkušenostmi, ředitel péče o zákazníky renomované společnosti, popisuje budování organizace zaměřené na zákazníka. Na praktických situacích vymezuje dobré a špatné přístupy v péči o zákazníky a ukazuje, jak je důležité seznámit každého s jeho rolí a s rolí ostatních při uspokojování zákazníka.
Péče o zákazníky

Ostatní s tímto titulem kupují:

Umenie podnikať

Umenie podnikať

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu