Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, Marketing a reklama

Marketing

Kalka Regine

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
112
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2003
Formát
A5
ISBN
80-247-0413-7
EAN
9788024704135
V knize Marketing – Klíč k rozhodování, co prodávat, komu a jak z edice Poradce pro praxi se dozvíte: - jak získávat informace o trhu; - jak poznat silné a slabé stránky vlastní firmy; - jak určit, jaké produkty a služby nabízet; - jak najít své zákazníky; - jak stanovit ceny, rabaty, platební a dodací podmínky; - jakou účinnou tržní strategii zvolit; - jak konkurovat nízkým cenám tržních rivalů; - jak podporovat prodej a komunikovat se zákazníky; - jak posilovat věrnost zákazníků; - jak snížit náklady na získávání zákazníků; - a další praktické rady nejen pro manažery, podnikatele a živnostníky.
Marketing

Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu