Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, JINDE NEKOUPÍTE

Řízení vztahů se zákazníky. Procesy,pracovníci,technologie

Dohnal Jan

Dostupnost
skladem
Vydavatel
Počet stran
164
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2002
Formát
B5
ISBN
80-247-0401-3
EAN
9788024704012
Kvalita řízení vztahů se zákazníky (CRM - Customer Relationship Management) je klíčová pro úspěch na trhu a týká se všech pracovníků, přičemž CRM může být jen tak dobré, jak dobrá je vize a strategie podniku, úroveň procesního řízení, podniková kultura a kvalita manažerského týmu. Proto je kniha určena řídícím pracovníkům podniků od generálních ředitelů přes ředitele marketingu, obchodu až k ředitelům informatiky, personalistům i dalším manažerům a specialistům a studentům VŠ ekonomického zaměření. Autor popisuje procesy CRM, pracovníky v CRM a technologické trendy a nároky na funkcionalitu technologických řešení, protože hlavně do těchto oblastí jsou rozdělovány investice do úspěšných inovací CRM, ilustruje jak řídit riziko inovace CRM. V příloze jsou uvedeny profily firem a poskytovaných služeb v oblasti CRM v ČR.
Řízení vztahů se zákazníky. Procesy,pracovníci,technologie

206 Kč


Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu