Zařazeno v kategoriích: PRÁVNICKÁ LITERATURA

Mediální právo

Kroupa Jiří

Dostupnost
skladem
Vydavatel
Počet stran
248
Místo vydání
Brno
Rok vydání
2009
Formát
A5
ISBN
978-80-210-4884-3
EAN
9788021048843
Kniha, kterou autorský kolektiv publikuje, má především představovat „studijní oporu „ kurzu Mediálního práva. Proto se nejprve věnuje teoretickým otázkám vymezení masových médií a jejich funkcím, poté systémovým otázkám (mediální právo v systému práva) a konečně i pozitivně právní úpravě vycházející z ústavněprávních a lidsko právních základů mediálního práva.V tomto směru věnuje pozornost tiskovému právu a elektronickým médiím včetně problematiky jejich regulačních orgánů. Dále je předmětem pozornosti autorů reklama v médiích, média v politické a volební kampani, práva a povinnosti novinářů a ochrana osobnosti v mediálním právu. Autoři jsou proto přesvědčeni, že učební pomůcka může být užitečnou i pro právníky (obsahuje i nejnovější českou a evropskou judikaturu), pracovníky reklamy a politického marketingu a v neposlední řadě i pro pracovníky masových médií.
Mediální právo

110 Kč

Knihu si můžete přečíst v elektronické verzi

Levná knihovna


Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu