Skvělí vůdci jsou skvělí vypravěči. Pokud chcete ostatní inspirovat či přesvědčit, data a nezáživná čísla nestačí – potřebujete k tomu příběh. Jako vůdce nemůžete požádat svůj tým, aby investoval do vize nebo strategie, které plně nerozumí, nebo jí dokonce nevěří – zejména pokud vaše nápady mají za cíl zcela překopat zavedené pořádky. Kniha Síla příběhu vychází z 30 000 let vyprávění příběhů a popisuje unikátní přístup, jak inspirovat a ovlivnit současnou digitální dobu. Použijte stejné strategie a postupy, které využily firmy jako Google, Facebook či Hulu pro oznámení některých svých největších průlomů. Když investujete do svého příběhu, budete schopni doslova ohnout limity času, peněz a lidí. Objevte svůj nepopiratelný příběh. Až budete příště stát před vedoucími představiteli, investory, zákazníky nebo svým týmem, znemožněte jim pokusy odmítnout budoucnost, kterou se snažíte vytvořit. Využijte sílu příběhu a proměňte nemožné v nevyhnutelné. O autorovi Michael Margolis je výkonný ředitel a zakladatel společnosti Storied, která se věnuje komunikační strategii se zaměřením na příběh o inovaci a disrupci. Bývá často hlavním řečníkem na předních světových konferencích. Učil desítky tisíc studentů o narativní inteligenci a o tom, jak rozvíjet vyprávění příběhů jako organizační schopnost. Od roku 2002 byl poradcem klientů již z více než 34 průmyslových odvětví a 15 zemí – včetně společností Facebook, Google, Hulu, Greenpeace či NASA.