Zařazeno v kategoriích: PSYCHOLOGICKÁ LITERATURA, Pedagogika

Znevýhodněný žák, Deficity dílčích funkcí a oslabení kognitivního výkonu

Valenta Milan, Krejčová Lenka, Hlebová Bibiána a kolektiv

Dostupnost
skladem
Vydavatel
Počet stran
224
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2020
Formát
167x240
ISBN
978-80-271-0621-9
EAN
9788027106219
Odborná publikace renomovaných autorů reaguje na významné legislavně-správní i metodické změny v našem školství a také na potřebu podpůrných opatření u dětí, které se potýkají při vzdělávání s různými potížemi a deficity, což může vést – mimo jiné – ke specifickým poruchám učení a chování.? Kniha je přínosem nejen pro speciální pedagogy a psychology, ale především pro učitele mateřských škol a prvního stupně běžných škol, stejně jako pro studenty pedagogických oborů. Dozvědí se vše podstatné o dopadu tohoto typu postižení na vzdělávání dětí předškolního a mladšího školního věku a o jejich diagnostice a intervenci. Přidanou hodnotou knihy je diagnostická příloha, která je přehledně zpracovaná tak, aby podle ní mohli nejen poradenští pracovníci, ale i učitelé ohodnotit jednotlivé dílčí funkce (např. percepční, kognitivní nebo motorické), jejichž deficit může vést ke specifickým poruchám učení a chování. Tento materiál, standardizovaný na populaci českých žáků, nebyl dosud nikde publikován.
Znevýhodněný žák, Deficity dílčích funkcí a oslabení kognitivního výkonu

329 Kč


Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu