Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, Management

Lázeňství, management a marketing

Jakubíková D., Vildová E., Janeček P., Tlučhoř J.

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
368
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2019
Formát
167x240
ISBN
978-80-271-2461-9
EAN
9788027124619
Publikace zkušených autorů je jedinou komplexní knihou na téma lázeňství a řízení lázní na českém trhu. Autoři, kteří se problematikou lázeňství, podnikání, managementu i marketingu dlouhodobě zabývají a mají bohaté teoretické i praktické zkušenosti, se v knize věnují především marketingovému řízení lázeňských organizací a podniků, spolu s uplatněním nejnovějších poznatků. Postupují od představení lázní a lázeňství v Evropě a České republice a služeb lázeňských zařízení, přes management lázeňských podniků, marketingový výzkum, analýzu prostředí a výběr cílových trhů, až po celý marketingový mix – produkt, cenu, distribuci a komunikaci. Speciální pozornost autoři věnují interní a externí komunikaci v lázeňských organizacích a lázeňských hotelích. Výklad je doplněn mnoha příklady z české i zahraniční praxe, včetně obrazové dokumentace. Kniha je určena především studentům vysokých škol, vyšších odborných škol a středních škol, kteří studují cestovní ruch, pracovníkům lázeňských organizací a hotelů a všem dalším, kteří mají zájem se hlouběji seznámit s implementací marketingového řízení v lázeňství.
Lázeňství, management a marketing

Ostatní s tímto titulem kupují:

Management

Management

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu