Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, Marketing a reklama

Masová média 2. přepracované vydání

Jirák Jan, Köpplová Barbara

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
392
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2015
Formát
17x24 cm
ISBN
978-80-262-0743-6
EAN
9788026207436
Autoři se značnou teoretickou i praktickou zkušeností v oblasti fungování médií v České republice nabízejí podrobné uvedení do studia médií z hlediska sociálněvědní disciplíny mediální studia. Jejich ústředním zájmem je mediální komunikace jako obecný pojem, který zahrnuje institucionalizovanou symbolickou interakci a složky, které se na ní podílejí, tedy média, publikum, společenský kontext. Jde o pohled, který bere v úvahu historii i současnost mediální scény i mediálních studií u nás. Výklad je doplněn řadou příkladů z České republiky i ze zahraničí. Kniha je určena především studentům sociálních věd, odborníkům v těchto oblastech, pracovníkům médií, marketingu a reklamy, pedagogům, sociálním psychologům. Prof. PhDr. Jan Jirák je proděkanem Fakulty sociálních věd UK v Praze. Doc. PhDr. Barbara Köpplová přednáší na Fakultě sociálních věd UK v Praze. V nakladatelství Portál vyšla jejich společná kniha Média s společnost (2007).
Masová média 2. přepracované vydání

Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu