POSLEDNÍ KUSY KNIHY JSOU V KOMISNÍCH SKLADECH (VČETNĚ POBOČEK MIMO ČR), DODÁNÍ MŮŽE TRVAT NĚKOLIK TÝDNŮ
Cílem publikace je uvést přesvědčivé argumenty pro začlenění péče o dobré jméno země do dlouhodobých cílů a priorit státní politiky. Kniha se zaměřuje na představení péče o dobré jméno země jako zásadní a nepominutelné součásti tvorby a udržování pozice státu v mezinárodním společenství. Jejím dalším cílem je prozkoumat současný teoretický pohled i aplikovanou praxi péče o pověst země se zvláštním zřetelem k praxi malých států. Prostřednictvím identifikace a analýzy základních faktorů a schémat, na nichž stojí současná podoba péče o dobré jméno země, chce práce představit svébytný teoretický rámec této oblasti. Nepominutelnou součástí jsou potom i formy a způsoby, kterými státy pečují o své dobré jméno, jako jsou veřejná diplomacie nebo nation branding, jakožto prioritní oblasti. Na jejich odpovídající teoretické vymezení navazuje identifikace možných oblastní překryvu a navržení způsobů aplikace dosažených zjištění v české praxi.