Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, Marketing a reklama

Reklama - Jak dělat reklamu - 4., aktualizované a doplněné vydání

Vysekalová Jitka, Mikeš Jiří

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
230
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2018
Formát
17x24 cm
ISBN
978-80-247-5865-7
EAN
9788024758657
Nové vydání základní české knihy o reklamě je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a příklady, například v online reklamě nebo oblasti působení a výzkumu efektivnosti reklamy. Začínající marketéři a studenti VŠ v knize najdou vše důležité o tom, jak naplánovat a vytvořit tu "správnou" reklamu, která splní své cíle. Dozví se, jak připravit reklamní kampaň, jak sestavit rozpočet a zvolit média, jak komunikovat s různými cílovými skupinami, účinně využívat slova a barvy, vybrat vhodný název, jméno produktu a logo. Autoři se dále věnují působení reklamy a jejímu měření, radí jak vybrat reklamní agenturu a představují nové trendy v marketingové komunikaci. V přílohách čtenáři najdou užitečné informace o legislativě spojené s reklamou, seznam tisku věnující se marketingu, odkazy na asociace komunikačních agentur a důležité adresy.
Reklama - Jak dělat reklamu - 4., aktualizované a doplněné vydání

Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu